NSR Grand Prix
Vložte svůj text...
V Mostě (MC SRC)
12. a 13. Června 2020
Pro komerčně vyráběné modely na domácí autodráhu v měřítku 1:32
1/ Soutěžní pravidla
Závod jednotlivců se jede systénem 6 x 4 minuty
Dvě kategorie: NSR Formule a NSR GT3
2/ Formule - Tech.pravidla
3/ GT3 - Tech.pravidla
1/ Soutěžní pravidla
Časový Plán ( 30 závodníků)
- Pátek 17.00 - 24.00 - Trénink
- Sobota 8.00 - 8.45 - Trénink Formule
- 8.45 Auta do depa :
- 8.45 - 9.15 Technická přejímka Formule
- 9.15 - 10.15 Kvalifikace - Jednu minutu a půl na závodníka
- 09.30 - 12.00 Závod Formule: 6X4 minuty x 5 skupiny
- 12.00 - 12.45 Trénink GT3
- 12.45 Auta do depa
- 12.45 - 13.15 Technická přejímka GT3
- 13.15 - 15:45 Závod GT3: 6x4 minuty x 5 skupiny
Pořadatel
- Ředitel závodů - Gérard Caupène
- Rozhodčí / časoměřič -Vladimír Basák / Marek Jačka
- Technický komisař - Gérard Caupène + ?
Účast závodníků
- Závodu se může zúčastnit maximálně 30 závodníků (Prvních 30 žadatelů o registraci)
Přihlášení na závod: g.caupene@gmail.com 776 706 011
- Startovné 50 Kč pro Formule a 100 Kč ( 1 pár pneu v ceně) pro GT3
Organizace závodu
- Ředitel závodu dohlíží na dodržování průběhu závodu a na správnost výsledků závodu.
- Rozhodnutí ředitele, technického komisaře a rozhodčího jsou konečná, bez možnosti odvolání.
Přejímka modelů
- Může být jedním závodníkem během závodu použit pouze jeden model.
- Modely budou zkontrolovány, zda odpovídají stavebním pravidlům a zda neobsahují nepovolené díly a úpravy.
- Komisař má právo požádat závodníka o sejmutí karoserie pro podrobnější kontrolu. Tato kontrola může být provedena jak před startem, tak i okamžitě po ukončení závodu
Kvalifikace
- Kvalifikace na 1 minutu a půl.
Závody
- Před startem každé skupiny bude 1 minutový zahřívací trénink ( Warm up ) s účastí nasazovačů.
- Během přestávek (minuta) je možné opravovat model a čistit kola, ale kola musí být při nasazení modelu na dráhu suchá.
Nasazování
Nejpomalejší skupinu nasazuje první skupina. Poté nasazuje skupina, která dojela závod...Při vypadnutí modelu mimo dosah nasazovače, nebo do jiné dráhy, žádá závodník o zastavení závodu slovem "Stop" nebo "Track".
2/ Formule - Tech.pravidla
Obecné zásady
Závodit budeme s modelem NSR Formule v měřítku 1:32 s motory king Evo3 21 k s převodem NSR a disky a pneu NSR.
1.0 Modely, karoserie
1.1 Modely musí být komerčně dostupné NSR Formule v měřítku 1:32.
1.2 Model musí být stejný jako původní (originální) model, bez úprav.
1.3 Karosérie musí zůstat v originální podobě. Odstranění nebo přidávání materiálu je zakázáno.
1.4 Karosérie může mít libovolné barevné provedení, ale musí být dodržený realistický vzhled modelu (křídla, nálepky, čísla). Karosérie musí zůstat bez úprav, se všemi použitými částmi (křídlo, zrcátka ) musí být na svém obvyklém místě (podle uvážení technických kontrol
1.5 Je povoleno nahradit originální spoilery (přední a zadní) flexibilními verzemi nabízenými NSR ( NSR1519 a NSR 1520). Musí být zdobený.
1.6 Pokud dojde ke ztrátě zadního nebo předního křídla, může vozidlo pokračovat maximálně 3 kola, ale chybějící křídlo musí být namontováno zpět. V opačném případě bude pokuta 3 kola.
Ostatní ztracené části nemusí být namontovány zpět.
1.7 Karoserie musí být připevněna dvěma šrouby. Jiné metody jsou zakázány
2. 0 Maximální šířka
2.1 Maximum šířka přes přední a zadní kola: 66mm.
3.0 Podvozek
3.1 Podvozek musí být originální podvozek NSR Formule. Všechny úrovně tvrdosti jsou povoleny:
- modrý NSR 1608
- černý
NSR 1609
- bílý NSR 1610
- zelený NSR 1611
3.2 Podvozek musí zůstat nezměněný, nemodifikovaný (odstranění nebo přidání materiálu zakázáno) se všemi přítomnými díly. Není povoleno žádné snížení hmotnosti ani větší flexibilita.
3.3 Není povoleno vyztužení podvozku
3.4 Je povoleno umístit zátěž ( olovo)
3.5 Magnety jsou zakázány
4/ Klec motoru
4.1 Klec motoru musí být originální klec NSR Formule. Všechny úrovně tvrdosti jsou povoleny:
- černý NSR 1281
- bílý NSR 1282
- červený NSR 1283.
4.2 Klec motoru musí zůstat nezměněná, nemodifikovaná (odstranění nebo přidání materiálu zakázáno)
5/ Odpružení
5.1 Odpružení je povoleno. Musí to být značka NSR.
5.2 Všechny úrovně tvrdosti jsou povoleny:
- Sada NSR 1216
- Sada NSR 1217
- Sada NSR 1218
5.3 Pružiny
- NSR 1297
- NSR 1298
- NSR 1299
6/ Motor
6.1 Musí být NSR King21 Evo/3 long can 21400 ot./min. (NSR 3023)
6.2 Musí zůstat ve standardní podobě (s výjimkou možnosti nutného zkrácení hřídele motoru)
7/ Přední disky a pneu
7.1 Musí být opatřeny výplety ( inserty NSR 54(xx) může mít libovolné barevné provedení).
7.2 Přední disky musí být původní (originální) Formule: NSR5020 (Ø13mm)
7.3 Přední pneu minimální rozměry předního kola jsou: 16 x 8 mm.
7.4 Přední pneu musí být značka NSR
Jsou povoleny 3 typy:
- NSR 5283 18x10mm (původní -originální)
- NSR 5291 17x10mm
- NSR 5290 16x8mm.
7.5 Je povoleno broušení předních pneumatik a přilepení na disky. Lak nebo nátěr nebo jakákoli jiná úprava na povrch v kontaktu s dráhou je povolena. Ale pneu musí být černé.
7.6 Nezávislá přední kola nejsou povolena.
8/ Zadní disky a pneu
8.1 Zadní disky musí být opatřeny výplety ( inserty NSR 54xx může mít libovolné barevné provedení).
8.2 Zadní disky musí být značka NSR
Jsou povoleny 4 typy:
- NSR 5020 původní (originální) model 13x10mm
- NSR 5021 13x10mm Air system
- NSR 5022 13x13mm Air system
- NSR 2026 13x13mm Air system
8.3 Zadní pneu musí být značka NSR
Je povoleno 5 typů:
- NSR 5284 Evo 19.5x13 Supergrip
- NSR 5285 Evo 19.5x13 Ultragrip
- NSR 5287 Evo 19x13 Supergrip
- NSR 5288 Evo 19x13 Ultragrip
- NSR 5265Black 19.5x13
8.4 Je povoleno broušení zadních pneu ale není povoleno přilepení na disky.
8.5 Minimální průměr zadních kol: 18 mm
8.6 Všechna čtyři kola musí být současně v kontaktu na měřící podložce.
9/ Převody, pastorky
9.1 Převod musí být značka NSR.
Jsou povoleny 3 typy:
- NSR 6324AL
- NSR 6325AL
- NSR 6327AL
9.2 Pastorek musí být značka NSR
Jsou povoleny 4 typy:
- NSR 7010
- NSR 7011
- NSR 6810
- NSR 6811
10/ Libovolné (značka, typ )
- Voditko
- Osy ( Ale nezávislá přední kola nejsou povolena.)
- Stoppers
- Podložky
- Ložiska (Je povoleno přilepení)
- Kablíky
- Šrouby
- Kartáčky
3/ GT3 - Tech.pravidla
Obecné zásady
Závodit budeme s modelem NSR GT3 1:32 s motory king Evo3 21 k s převodem NSR a disky a pneu NSR.
1.0 Modely, karoserie
1.1 Modely musí být komerčně dostupné NSR v měřítku 1:32.
Je povoleno 7 typů:
- Mercedes AMG
- Audi R8 LMS
- Corvette C6R
- Corvette C7R
- Porsche 997 GT3
- ASV GT3
- BMW Z4
1.2 Model musí být stejný jako původní (originální) model, bez úprav.
1.3 Karosérie musí zůstat v originální podobě. Odstranění nebo přidávání materiálu je zakázáno.
1.4 Karosérie může mít libovolné barevné provedení, ale musí být dodržený realistický vzhled modelu (křídla, nálepky, čísla). Karosérie musí zůstat bez úprav, se všemi použitými částmi (křídlo, zrcátka ) musí být na svém obvyklém místě (podle uvážení technických kontrol. Podběhy resp. blatníky nesmí být broušeny, škrábány atd.
1.5 Je povoleno nahradit originální zadní spoiler flexibilními verzemi nabízenými NSR. Musí být zdobený.
1.6 Je povoleno vyřezat dorazy k podvozku uvnitř karoserie tak, aby se nezměnil vzhled.
1.7 Pokud dojde ke ztrátě zadního křídla, může vozidlo pokračovat maximálně 3 kola, ale chybějící křídlo musí být namontováno zpět. V opačném případě bude pokuta 3 kola.
Ostatní ztracené části nemusí být namontovány zpět.
2.0 Interiér, kokpit, okna
2.1 Je povolen NSR lexanový interiér . Musí být realisticky zdoben, být minimálně tříbarevný a být v jeho původní pozici.2.2 Ultralehká okna (typ Lexan) jsou zakázána.
3. 0 Maximální šířka
3.1 Maximum šířka přes přední a zadní kola: 65mm.
4.0 Podvozek
4.1 Podvozek musí být originální podvozek NSR . Všechny úrovně tvrdosti jsou povoleny.
4.2 Podvozek musí zůstat nezměněný, nemodifikovaný (odstranění nebo přidání materiálu zakázáno) se všemi přítomnými díly. Není povoleno žádné snížení hmotnosti ani větší flexibilita.
4.3 Není povoleno vyztužení podvozku
4.4 Je povoleno umístit zátěž ( olovo)
4.5 Magnety jsou zakázány
5/ Klec motoru a "drop arm"
5.1 Klec motoru musí být originální klec NSR . Všechny úrovně tvrdosti jsou povoleny
5.2 Klec motoru musí zůstat nezměněná, nemodifikovaná (odstranění nebo přidání materiálu zakázáno)
5.3 Magnety jsou zakázány
5.4 "Drop arm" pro voditko musí být originální NSR.
Jsou povoleny 4 typy:
- NSR 1233 bílý "Hard"
- NSR1234 červený "Extra hard"
6/ Odpružení
Odpružení není povoleno.
7/ Motor
7.1 Musí být NSR King21 Evo/3 long can 21400 ot./min. (NSR 3023)
7.2 Musí zůstat ve standardní podobě (s výjimkou možnosti nutného zkrácení hřídele motoru)
8/ Přední disky a pneu
8.1 Libovolné disky (značka, typ a materiál) ale musi byt komerčně dostupné
8.2 Musí být opatřeny výplety (u tvarovaných ozdobných disků výplety být nemusí).
8.3 Libovolné přední pneu (značka, typ), minimální rozměry předního kola jsou: 17.9 x 8 mm.
8.4 Je povoleno broušení předních pneu a přilepení na disky. Lak nebo nátěr nebo jakákoli jiná úprava na povrch v kontaktu s dráhou je povolena. Ale pneu musí být černé.
8.5 Nezávislá přední kola nejsou povolena.
9/ Zadní disky a pneu
9.1 Libovolné disky (značka, typ a materiál) ale musi byt komerčně dostupné
9.2 Zadní disky
musí být opatřeny výplety (u tvarovaných ozdobných disků výplety být nemusí).
9.3 Zadní pneu bude NSR 5273 (Oficiální pneumatiky pro MS 2019 v Mostě , guma "Ultragrip NSR")
9.4 Je povoleno broušení zadních pneu ale není povoleno přilepení na disky.
9.5 Minimální průměr zadních kol: 18 mm
9.6 Všechna čtyři kola musí být současně v kontaktu na měřící podložce.
10/ Převody, pastorky
10.1 Libovolné ale musí být modul 0.5.
11/ Libovolné (značka, typ )
- Voditko
- Osy ( Ale nezávislá přední kola nejsou povolena.)
- Stoppers
- Podložky
- Ložiska (Je povoleno přilepení)
- Kablíky
- Šrouby
- Kartáčky
Musi byt komerčně dostupné.